Klachtenprocedure

Artikel 1 van 1

Garantie
Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze goed te verpakken en zonder breuk aan u te leveren. Toch kan het voorkomen dat er een bestelling defect raakt tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken .

Normaliter betreft het bij verf eenvoudig ‘breuk’ en dit wordt natuurlijk normaliter direct aan ons gemeld – u zult willen verven. Breuk gebeurt gelukkig zelden – want zorvuldig verpakt – en als dit gebeurt zal het pakket u vaak ook niet bereiken.  Bij breuk zullen wij normaliter kosteloos zorgdragen voor vervanging of vergoeding.

Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar verkoop@dullerenco.nl. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

MA 22 - Di 23 - WO 24 april: winkel dicht / alleen verzendingen en afhalen

N.B. accounts van vóór 10-2019 moeten helaas opnieuw worden aangemaakt (of bestel zonder account).

Verzending via Post NL of afhalen in Haarlem. Eenvoudig kiezen uit meerdere opties en duidelijke track & trace informatie. Duller & Co rekent voor Nederland een verzend bijdrage van € 7,25 bij bestellingen tot € 90,-; daarboven gratis verzonden. Voor de verzendkosten naar o.a. België, Duitsland en Frankrijk zie vanzelf in de webshop of onder 'Contact'.

© 2019 - 2024 Duller & Co | sitemap | rss